Hurtig hjælp!

Besvar
Rosenfeldt19
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17 jan 2016, 20:12

Hurtig hjælp!

Indlæg af Rosenfeldt19 »

Hej. Vi har købt en Abrites Model AVDI72ANC S/N 1723AF, men det går ikke så godt med, at installere det. Jeg har installeret den nyeste version, men når jeg fx åbner programmet og Audi, så siger den, at jeg skal have den nyeste version og et link, men det er den jeg allerede har installeret.... Jeg ville også høre om der er en manual til hvert bilmærke i programmet? I maskinen er ledningen med to usb'er. Hvad bruger man den anden til? Det var alt. Mange tak. Mvh Alexander Sørensen.
Brugeravatar
Pierre
Administrator
Indlæg: 628
Tilmeldt: 18 jun 2008, 17:42
Kontakt:

Problemer med installation af sw sRe: Hurtig hjælp!

Indlæg af Pierre »

Hej Alexander

Først skal jeg lige høre om du har husket at downloade og installere common delen inden du kører setup for interfacet ?
Common (fælles delen) af softwaren skal installeres før den interface specifikke del af softwaren kan installeres.
Common delen kan hentes via nedenstående link, du skal downloade nedenstående 3 filer og ligge dem i samme mappe og herefter køre Common setupen.
SetupInterface_Common-2.bin
SetupInterface_Common-1.bin
SetupInterface_Common.exe
http://abrites.com/download-abrites-common

Når du har installeret ovenstående kan du køre interfacets specifikke sw denne downloades direkte fra linket i opdaterings emailen og indeholder dit interfaces ID nr i linket som i dette eksempel
SetupInterface_160073-54c1d1bcd06c45f208e4404c09244707-20160114173229.exe

Vedr spørgsmål ang USB kabel er dette så der er mulighed for at tage strøm fra 2 USB porte på en gang en normal USBport kan give 5V 0.5A med dobbelt kabel kan man i stedet trække 5V 1A dette er dog normalt kun nødvendigt hvis du benytter eksternt udstyr som feks AB-Prog ellign ikke nødvendig ved std diagnose.
Vær dog opmærksom på at kun det ene USB kabel har data forbindelse (den anden er slave)og derfor er det den som skal benyttes for det virker.

Håber det lykkedes ellers skriv igen

Vh

Pierre

www.nic-tec.com
Mvh

Pierre

www.nic-tec.com
Brugeravatar
Pierre
Administrator
Indlæg: 628
Tilmeldt: 18 jun 2008, 17:42
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp!

Indlæg af Pierre »

Hov glemte lige spørgsmål vedr manual du kan finde dem under windows startmenu under Abrites common
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Mvh

Pierre

www.nic-tec.com
Besvar