Kodning af E39 - dårlåsning m.m.

I dette fora finder du info vedr Carsoft, spørgsmål er velkommne.
Besvar
iha
Indlæg: 1
Tilmeldt: 05 apr 2011, 08:46

Kodning af E39 - dårlåsning m.m.

Indlæg af iha »

Kan det passe at Carsoft v. 9.0 ikke kan aktivere de forskellige komponenter som dørlåse, vinduer m.m.
Tilsyneladende kan den heller ikke foretage nogen form for kodning.
Er det et kendt fænomen? Eller gør jeg noget helt forkert?
Brugeravatar
Pierre
Administrator
Indlæg: 628
Tilmeldt: 18 jun 2008, 17:42
Kontakt:

Re: Kodning af E39 - dårlåsning m.m.

Indlæg af Pierre »

Hej Iha

Hvis du kan få kontakt med modulet gør du det helt rigtigt.
Carsoft har en del konfigurerings moduler men ikke alle moduler feks for kodning af enheder i IK / kombiinstrument, disse avancerede funktioner er vanskelige at udvikle for BMW og derfor ganske sjældne at finde i eftermarkeds testere generalt, derfor skal man efter min mening være glad for det som man kan med carsoft :-)( jeg har set betydeligt dyrere udstyr som kun kan læse koder) der vil med tiden komme flere funktione på , vi af de løbende opdateringer.



Mvh

Pierre

www.nic-tec.com
Mvh

Pierre

www.nic-tec.com
Brugeravatar
Pierre
Administrator
Indlæg: 628
Tilmeldt: 18 jun 2008, 17:42
Kontakt:

Re: Kodning af E39 - dårlåsning m.m.

Indlæg af Pierre »

Hej Iha

Hvis du kan få kontakt med modulet gør du det helt rigtigt.
Carsoft har en del konfigurerings moduler men ikke alle moduler feks for kodning af enheder i IK / kombiinstrument, disse avancerede funktioner er vanskelige at udvikle for BMW og derfor ganske sjældne at finde i eftermarkeds testere generalt, derfor skal man efter min mening være glad for det som man kan med carsoft :-)( jeg har set betydeligt dyrere udstyr som kun kan læse koder) der vil med tiden komme flere funktione på , vi af de løbende opdateringer.



Mvh

Pierre

www.nic-tec.com
Mvh

Pierre

www.nic-tec.com
Besvar